GRATTIS SVÄRMOR!


HIPP HIPP HURRA!
GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA SVÄRMOR/FARMOR/MAMMA IDAG!
MÅNGA KRAMAR ÖNSKAR OSS UPPE I BACKEN ;)
ses när barnen har vaknat!


Barnen behagade att sova till halv 10 imorse !!!!!!!!
Visst, David vaknade & ville ha käk tidigt imorse, men somnade om lika fort igen efter att Pappan bytt en bajsblöja & gett han käk :) Skööönt, TACK VÄRLDENS BÄSTA UNGAR!! Vaknade alltså pigg & utvilad :) Just nu så sover barnen middag & deras Pappa likaså, han är inge vidare pigg, han hostar & ser blank ut på ögonen :( stackarn, hoppas han orkar äta & dricka gott ikväll på JulBordet :) Det är han värd :) Jag har passat på att småplocka lite & damsugt lite, skönt att man har både barn & en karl som INTE vaknar av att man damsuger :) Det gillar jag, för då fick ju jag lite gjort lixom, och att tippa på tå, bara föratt barnen sover, det finns inte i detta hus, då mina barn kan sova till alla oljud :) underbart!


Igår for jag, Camilla & Tommy över till T1.an, efter att jag & Pappan hade nattat barnen. Där var det party :) Very najs! Hade kul som faaan, trots att jag bara drack 2 & en halv öl, då "någon" behagade att spetsa min sista halva av den 3.e ölen med HB när jag var ute & rökte, vilket jag kände diiirekt på första klunken efter det, nästan vände sig i magen på mig, och bestämde mig då föratt hålla mig till kranvatten efter det ;) Vilket jag gjorde rätt i, medans alla som sällskapade oss igår/inatt ligger hemma & kör vita bussen i skrivande stund, så mår jag prima ballerina :) hihiiii! Fick agera MammaBulln till Pettsson igår, ovanligt att man får leka mamma till dom bröderna??!!haha! Men det gör jag så gärna, då dom betyder så sjukt mkt för allra helst min make, och för mig med :) Alla förtom Mills & jag var rätt dyngraka, men attans så kul det var! kom hem runt halv 2, & somnade sött bredvid min snarkande gubbe <3

ja, när barnen har vaknat ska vi alltså över till Svärmor, lämna en present & tigga fika:) Synd att det är så grått & trist ute, annars hade jag tatt en promenix med barnen sen. Hade tänkt höra med Susanne om hon ville bjuda på kaffe senare, men som sagt, vädret lockar inte för en promenad tyvärr :( annars så är det en alldeles lagom promenix, till salnecke :) Jobbigt när dom flyttar till hösten, för till Knivsta pallar jag inte gå, hahahahaaaa! Tur att det finns buss & tåg ;) hihi!!  Så det blir nog en innedag med barnen sen när Pappan åker, kanske baka pepparkakor, & kanske en sockerkaka, hittade ett recept på en kaka med citron, kokos & saffran,lät väl spännande?? kanske provar baka en sån, men isåfall i muffinsformar, då jag har supit bort min sockerkaksform :/ jaja, lär visa sig!

nu : mera kaffe, en cigg & lite lugn & ro!

puss&heej

-

"Sanna, Sanna, Sanna - du är billig, & bra..." ;) haha
(Bara Milla kommer fnissa åt detta hah)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: