Halleluleja!



Vilken fartfylld dag
Medans Saga var på dagis så sov David mestadels & jag satt och gjorde typ ingenting!
Skönt med såna dagar faktiskt,mådde ju rätt skit ett tag, kände mig svimfärdig & mådde illa,sen det har gått över ganska mkt nu. När jag hade hämtat Snuttan från dagis så kom Veronica, Emil, Elliott & Sara hit, strax efter dom kom även Susanne, Vilmer & Douglas. Vi var ute & lekte med barnen bra himla länge. Alla barnen ar super nöjda & även om vi mammor frös, så värmde det att ha dessa nöjda barn omkring oss.

Susanne åkte hem när vi andra gick in, hon skulle hem & mysa med sin karl ;)
Väl inne så levde ungarna rövare, rev halva huset & det brottades lite ;) haha, vad ska man säga, dom är ju barn! Mellanåt så var dom rätt snälla ;) Vi åt middag ihop, även Tommy & Kicki kom & åt med oss, bjöds på korv med bröd, uppskattades av både oss vuxna & av alla barnen. Efter det fikades det & lektes ett tag till innan dom packade ihop sig & sa hejdå :)

Har haft soffmys med barnen efter det.
Saga låg bredvid mig & David i soffan, nerbäddad under täcket & bara varvade ner.
Himla mysigt, Och när klockan slog sju så sov redan barnen, då jag nattade dom strax innan det.

är helt slut kan jag lova.
Sitter & vill bara vara för mig själv typ.
Tror det blir tidigt isäng ikväll oxå..


Bjuder på lite bilder från dagen:









pussheej
Linnea

Va kul att du skrev :) Såg ut som en helmysig dag jue ;) Härligt när barnen kan vara ute en stund! En dag, när jag blir stor, ska ja oxå ha hus ;) puss å kram på dig

PUBLICERAT DEN 2009-12-09 KLOCKAN 21:00:54
BLOGG: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: