JULLOV


JAPP, nu har MiniBulln JUL-LOV!
Sitter här & myser med henne medans David sover ÄNNU en sväng.
Han sov mellan kl 8.00-12.15, då jag väckte honom, åt mat, och somnade vid 13.30 igen & sover fortfarande :/ Hoppas VERKLIGEN INTE att han håller på att bli sjuk, kan ju vara det att han tar igen massor med förlorad sömn sen flera veckor tillbax kanske? Ska iallafall väcka honom snart, då ska han få vara vaken ääääända till kl 19 :) Han har inget val, han får bli hur sur han vill, måste ju kunna sova liiite inatt med.

Jag var så himla glad när jag pratade med Maddiz idag :)
Att Alice har fått nytt hjärta, och Jimmy & Maddes graviditet är det mest UNDERBARASTE som hänt på läääänge i denna släkt:) Jag VET att dom två kommer att blir två av dom BÄSTA föräldrarna på denna jord, dom är så barnkära & är heelt underbara som personer. ÅÅH, till midsommar får jag gosa BEBIS <3

Eftermiddagen blir lugn här hemma.
Lär visa sig om PappaBulln kommer hem efter jobbet, eller om han far vidare till Bärby (är ju onsdag) Lär visa sig hur mkt ork han har.

Imorgon blir det uppsala all day log <3
Mysa med barnens mormor & morfar, moster & kusin :)
Sen hämtar Pappan upp oss & vi far hem :)

Nu tycker Saga att jag ska kissa i dock-pottan :/
haha, roliga unge <3



njut av kvällen så hörs vi säkert senare.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: