OBS- KÄNSLIGA TITTARE VARNAS -OBS

VARNING VARNING, HÄR KOMMER BILD PÅ PEPPARKAKSHUSET!
och NEEJ! Det är INTE Sagas verk, utan hennes MAMMAS!!!!




Tragiskt, att man inte lyckades bättre än såhär :(

(Tomten är HomeMade av självaste PAPPABULLN, för ett x-antal år sen)


Annars så sover barnen som grisar!
Deras älskade faster KAKKA var här & åt saffranskaka & drack varm choklad med oss.
Supermysigt verkligen. Dejten med Susanne & grabbsen blev uppskjuten tvärr, men det är sånt som händer :) Har haft myspys med två (otroligt nog) supersnälla ungar hela eftermiddagen & kvällen, vilket gör mig så glad, med tanke på hur både David & Saga har varit under denna förkylning. Men nu är Saga nästan helt frisk, David snorvlar lite & hostar lite, och jag likaså, men vi är MYCKET bättre nu. Märks på allas humör verkligen :) Förhoppningsvis så är vi alla helt friska till helgen :) PappaBulln ska på Julfest med jobbet då, och ska äta & dricka gott, det är han värd. Och eventuellt om jag är piggare på fredag så ska jag iväg & pimpla lite öl hemma hos T1.an , med honom & lite annat folk :) Håller tummarna på att jag är friskt då!

Ska fixa med ännu mer tvätt nu, och plocka fram morgondagen kläder till ungarna.
Sen blir det att inta soffläge, tills PappaBulln kommer hem, så jag kan ta en dusch & sen hoppa isäng. Och om jag  har tur, så kanske jag kan få samma helkroppsmassage ikväll igen, som jag fick igår av han ;) ska smöra lite!

jaja, ta hand om varandra!

puss&hej
Sussa

Va du e söt.. Riktigt charmigt litet hus ju ;) Nu vågar jag mig knappt på att bygga mitt ;)

Puss

PUBLICERAT DEN 2009-12-02 KLOCKAN 20:37:40
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Maria

Jag tycker det va JÄTTE fint gumman.. Det där är inget att skämmas för.. Verkligen inte.. Ur gulligt.. puss

PUBLICERAT DEN 2009-12-03 KLOCKAN 08:27:57
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: