REA-HORAN ??


Jag tror minsann att jag är en sann REA-HORA!
Tvingade PappaBulln in till Uppsala & GränbyCentrum ENBART föratt jag fått höra att det var rea på supersnygga vinterjackor där lixom;) Och det var det, nu är jag en en jacka rikare & några kr fattigare :D men vad gör det ?! Vi passade på att handla på Kvantum & så samtidigt. Mötte upp min bror & Hans tjej där, som vi sällskapade runt med :) Saga fick vara hos sin faster Milla, som passade upp på Saga så det hette duga, hon fick duscha, äta massor med lördagsgodis, mysa & kolla på film nergosad under filt i soffan <3 Tack fina Faster Milla för barnpassning, hon hade antagligen 1000ggr roligare med dig, än att strosa runt i affärer med oss tråkmånsar ;) haha!

När barnen hade vaknat från sina lurar så klädde jag & Saga på oss ordentligt & gick ut & lekte, Pappan stannade inne med en sovande David. Vi hade så himla mysigt bara hon & jag, välbehövligt med egentid ihop <3 Träffade på Milla som lekte med oss oxå, mkt trevligt. OCH DET SNÖADE PÅ OSS!!!!!! lyckalyckalyckalycka!!!! Efter ett tag kom även Pappan & David ut & lekte, eller ja, Pappan lämnade David hos mig, och kidnappade Saga & for iväg & åkte 4-hjuling ;) Runt runt på gårn lixom ;) Saga överlycklig, och Pappan likaså ;) Haha!

Gick in & kokade kaffe, då vi väntade FINBESÖK!
Älskade Madde & Jimmy kom hit & fikade, tog igen massa tid, lekte med barnen & hade det allmänt trevligt :) FIIIIFAAAN vad vi har saknat dom <3 Saga var överlycklig, då hon AVGUDAR sin Maddiz <3 Sen blev Madde dizzad, då Thea kom förbi med sin mamma Emmelie & Manne :) Saga & Thea busade massor & goffade bullar & kakor, sötnötar <3 Så det var fullt hus, just like i want it :P Mkt trevligt, TACK TILL ER ALLA UNDERBARA <3

Direkt efter det for vi som sagt iväg :)
Väl hemma igen vid halv 8 typ, så blev det till att fixa barnen för natten & natta dom. Nu sover dom som grisar. Jag har avnjutit en suverän plocksallad, och ska snart hugga in i chirren, dirren & murren ;) 

thats it, ska bara ge min make massa egentid ikväll, då han bad om det ;) haha. Sötnöten <3


puss & heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: