spännande



japp, nu ska det bli spännande en vecka framöver & se om detta nu funkar på våran fina NATTPIGGA son :) Pappan gav honom flaskmålet, fick ta ur flaskan hela tiden föratt han höll på att somna, när David hade käkat klart så la sig Pappan & han i soffan & mös, hörde från köket hur mysigt dom hade den <3 10 min efter det la Pappan honom i sängen & sen dess har han sovit. Nu är det bara att vänta & se, han brukar vakna lagom tills att vi ska lägga oss, och det är då det börjar! Första omgången tar det ca 30-60min att få honom att somna om, sen brukar han sova till 00-01 typ, vakna & även denna gång tar det 30-60min att få han att somna, även vid 2-3tiden typ vaknar han, sen vid 4-5-tiden oxå, sen sista gången vid 6-7 tiden är det samma visa med samma procedur.. Alltså så vaknar han typ varje/varannan timme varje natt! så är det! men vet ni vad? jag skulle inte byta detta mot något annat på denna jord, för INGA barn kan mäta sig med mina, INGA barn kan ge så mkt kärlek som mina kan, och INGA barn är sååå älskade som mina är. Sådetså. Funkar inte detta så är sömnbrist en skitsak, så vi har så sjukt mkt kärlek omkring oss att vara vakna på ;) haha! sug på den du!

Dagen har bestått av att underhålla barnen, rulla & steka MASSOR med köttbullar, städa & mysa. När Pappan kom hem så for vi ner till ica, köpte en Julskinka, prinskorv, potatis osv, hem & lagade iordning allt & sen åt vi MiniJulbord här hemma, jag & familjen. supermysigt! Efter det lekte vi musten ur barnen, och sen var det nattning som gällde. Och efter det så har jag packat en matsäck till Pappan, med yogurt, äpplen, bananer, redbull, bullar & sånt, som han snabbt kan rycka åt sig om han blir utringd inatt med på Snöröjning! min duktiga make <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag passa på att ha lite egentid med min fina SexxiBulln <3

Och imorgon får jag & barnen finbesök av Ellen <3
mys mys mys mys <3


goood niiiight!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: