Uppdatering Torsdag & Fredag!



Torsdag : Jag & barnen tog bussen tillsammans med Kakka in till Uppsala tidigt igårmorse, Kakka skulle vidare till jobbet medans jag & barnen åkte vidare till mina föräldrar :) När vi kom dit så blev jag & barnan bjudna å frukost av mina fina mamma <3 Efter det så klädde vi på oss & tog en promenad till Vårdcentralen, då min mamma hade tid föratt få vaccination =) När vi var klara där så tog vi en trip in på Lidl,  småhandlade lite, inget speciellt vettigt men ändå ;P På vägen hem till mamma igen så slocknade bägge barnen, och sov ett tag efter att vi kommit in oxå :) Då hann jag & min mor ha lite egentid för varandra, snackade av oss, skrattade & fånade oss :) haha. När barnen vaknade så var det fullt ös igen, lunch, lek & bus :) Morfar kom hem från jobbet & då blev det änu mera ös, ojoj vad det stojjades, Och Saga fick bada & äta massa gottigt :) men vilka NÖJDA BARN jag hade hela dagen. Pappabulln kom & hämtade oss efter att han jobbat & sen for vi hem, köpte med oss pizza, åt, nattade barn & sen började BRAKADE HELVETET LOSS!!! David väääägrade sova, försökte från kl 19, till kl 21.30, då somnade han, vaknade efter ett tag & somnade igen. PUST! JAJA, såg såg våran torsdag ut iallafall.














Imorse vaknade barnen tidigt!
Upp & hoppa, klä på barnen & oss, käka frulle, mysa i soffan & sen skjutsade Pappan & Saga in mig & David till stan, mötte upp Milla, lunchade, shoppade & hade det bra, huuuur mysigt som helst verkligen. Och David är den PERFEKTA killen att ha med sin på en shoppingrunda, han bara SOV & SOV & SOV ;) naajs. Unnade mig ett par jeansleggings, ett par baggyjeans (kommit in på veromoda igen) & ett par stövlar :) Är riktigt nöjd :) Träffade på Mia, Ellen, Emelie & Emilia en sväng med, fina tjejor <3 Sen påväg hem blidde det lite blöjor, fredagsmys & sånt! Väl hemma igen så for Pappan & Saga iväg igen, föratt hämta en traktor i bärby, kom hem & plogade hemma på gårn, Saga = STOLT som fick ploga med sin pappa <3 Jag & David underhöll oss med att hålla honom vaken, ge han käk & mös :) När resterande av familjen kom in så lev det fredagsmys. Och nu är Pappan ute en sväng igen & röjer av, medans Saga sover & David GALLSKRIKER!!! Detta inlägg har tagit mig 45min att skriva hittills, med alla avbrott att springa in & trösta honom, ge mat, nappen, vagga, massera, byta blöja, ge vatten U NAME IT!!!!! sucksucksuck!  ska ge mig påt igen nu.. hoppas alla får en lugn kväll/natt, det lär ju inte jag få...


Saga provar brorsans overall (stl 70, hon har stl 92-98 haha)

David myser med faster Kakka på staaan :)




herrå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: