.. Tjatja ...


Min dotter kommer att bli världens lyckligaste lilla tjej när vi kommer hem från dagis sen. För hennes underbara mamma har bakat en kladdkaka ( ovanligt vaa?! ) som vi ska smaska på när hon har fått mellis. Först får hon smörgås, och äppelklyftor, sen kakan ;) Jag ÄLSKAR att skämma bort min dotter <3 Det krävs så lite föratt hon ska bli glad :)
 Min älskade lilla gris <3

Har faktiskt gjort nytta innan jag bakade oxå.
Damsugit hela huset, & plockat undan, Torkat av matbordet, och köksbänkarna. vikt tvätt & kört igång en maskin smutstvätt. Nu är det tomt i tvättkorgen, skiitskönt. Och fint hemma :) Och stackars Linda som eventuellt ville komma & ta en kopp thé sen blir ju illa tvungen att äta kladdis oxå ;) Stackars henne, hon kommer att bli FET om hon fortsätter umgås med BullMamman Sanna ;) Hahaha! Kan inte rå för det, men jag älskar att baka, och för tillfället så har jag riktig baknojja :) Men det verkar uppskattas från alla håll & kanter.

Ikväll blir det korvstroganoff med ris i detta hus till middag.
Och efter middagen med familjen så åker jag & tränar, och efter dagens bravader så har jag en hel del ilska att ta ut, så träningen är välbehövlig idag.  Jamen titta, denna gång hade jag lite mer att skriva än gången innan.

nu ringde Linda, ska tjattra med henne nu.

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: