....



Efterssom att barnen sover middag, så har jag passat på att lägga kycklingfiléera i marinad, och bakad kladdkakemuffins :) Dom blev sjukt lyckade, och i några la jag i en jordgubbe, ska smaka av en sån oxå när dom har svalnat! Tror det blir smarrigt serru ;)

sitter & småglor på tv, och småglor här.
Blir så uttråkad när barnen sover & jag har gjort det som ska göras i huset.
Fast jag har ju lite tvätt i torktumlaren som skulle behövas vikas in i garderoben, det kan ju sysselsätta mig i.. hmm.. typ.. FEM minuter :/  jaja, får väl görat SAAAAAAKTA då!

får fjärilar i magen är jag ser eller tänker på mina fina barn.
Det var kämpigt de 3-4 första veckorna med David, då han var så himla missnöjd hela tiden, men nu, helt plötsligt, så är han rätt belåten, oftast iallafall. Eller så är det de att jag har börjat få in rutiner med honom, och börjar lära känna honom mer & mer. Visst, han har sina dagar då han är ARG som ett bi, men inte alls lika ofta som i början. Och Saga, hon ÄLSKAR som sagt sin bror, skyddar honom med livet, det är HENNES BEBBE ;) haha, men hon testar oss rejält, vilket är jobbigt, men hellre det, än att hon inte tycker om sin lillebror. Saga är min lilla fina prinsessa, hur odräglig hon än kan vara <3 och David, min lilla prins, fina fina prins <3 PappaBulln ska vi inte ens prata om, han är min KLIPPA, han är världens bästa pappa & make, TACK, föratt du står ut med oss baby <3

ojj, vad jag babblar på, hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: