fartfylld dag




kan man lugnt påstå.
Först iväg på 50-årskalas i enköpning, nere vid hamnen.
Barnen var jättesnälla, David sov från 11.30-17.oo, då jag väckte honom för mat!
Saga lallade runt & charmade alla Daniel´s farbrors vänner :) Åt smörgåstårta, och fikade.

For hem, tankade David lite, Och Saga sov en sen middag och sen for vi vidare till Vildsberga.
Där umgicks vi, lekte med alla barnen & hade det trevligt. Vid 21-tiden avrundade vi, åkte hem & nattade Saga, David somnade redan i vagnen där borta. Och sover fortfarande. Lär få en trevlig natt (eller inte) då han har sovit i princip hela dagen. Men det gör inget, har inga större planer imorgon, så jag kan gott gå & smågäspa hela dagen ;) haha. Men ska ta & väcka han nu, och ge han mera mat, har jag tur så vaknar han kanske bara en gång & vill ha en slurk (önsketänkade)

Har haft tur med David nattetid tycker jag.
Han vakna en gång per natt & vill käka, sen somnar han om.
Och de senaste nätterna så har han ätit nattmålet runt 21-22 typ, och inte vaknat förrens vid 5-6 morgonen efter, Hoppas det håller i sig, eller kanske till & med blir att han somnar tidigare & sover längre? Ska försöka hålla honom mera vaken dagtid tänkte jag, och trötta ut honom på det sättet. Så han sover hela nätterna inom kort kanske, lär visa sig!

Daniel har precis pyntat in månadens räkningar & vart duktig.
Själv har jag kört igång en maskin tvätt, kört igång diskmaskinen & sopat lite.

nu blir det en dusch, en nattcigg & sen väcka lilleman för sista målet!

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: