Fredag & allt vad det innebär ;)



Barnen väckte oss samtidigt vid 9 imorse :)
Mös framför barnkanalen med barnen & deras pappa & sen dukades det fram för frukost.
Sen dizzade PappaBulln & MiniBulln mig & PytteBulln, för grävmaskinen, haha. Drog på Saga regnstället & sen bagav sig hon & pappan ut & grävde lite i regnet. Saga var skirnöjd, och David låg rätt belåten i vagnen inne medans jag slängde sopor, plockade ur diskmaskinen & körde igång en maskin tvätt :)

Nu ligger David på Pappas mage i våran säng, och Saga la jag nyss för en middagslur.

Igår hann jag träffa min syster & hennes fina familj en sväng.
Dom var över till våran bror & skulle umgås & jag & Daniel hade redan besök av Robban & Linnéa så det blev bara en snabb träff med syster & co, men bättre än inge alls <3 Finaste Karla var på världens bästa humör som VANLIGT! hiihii <3 Älskade unge.

Robban & Linnéa var som sagt här igårkväll & umgicks med oss.
Satt & glodde på tv, snackade massa skit, och hade det bra. Och vid 22-23tiden nångång så blev vi hungriga så karlarna tog en trip in till Uppsala & Max, föratt köpa mat ;) Asgott kan jag lova. Avslutade kvällen nån timme efter det & nattade oss. Hade en skittrevlig kväll :)

hann skura golven en sväng igår oxå :)

nää, patta David som är missnöjd kanske?

pussdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: