när barnen sover, dansar mamman på bordet ;)


nääh, inte direkt kanske..
Däremot så sitter jag ute på altan, barnen sover middag & Pappan sitter i grävmaskinen & gör fint på våran baksida, duktiga han <3

Igår for vi ju till Alunda, föratt avnjuta trevligt sällskap, supersmarrig paj & fiiinfiina presenter till barnen. Saga fick en jättefin klänning, och en rosa blockflöjt, och David ett par skit-tuffa skor ;) Även jag & Daniel fick en helt underbar present, en video, med oss och barnen, ska försöka lägga upp den här nått tag :) Fick mig att fälla några tåtrar, då den innehöll så mkt fina minnen <3 Tack ni underbara för igår <3

Efter den trippen så blev det hem & äta lite middag & sen bege sig på kalas, då Suz skulle firas :)
Var lika trevligt där, trevligt sällskap, god fika & present till David ;) Hihii, skit-tuff dress som han ska ha nästa sommar ;) Tusen tack till er med :D

hem & nattade en skittrött Saga, mata en överdrivet hungrig David & sen natta honom & oss.
Han fick sista målet kl 23 igår, och sen vaknade han inte förrens halv 6 :))) Lycklig, då natten innan var FÖRJÄVLIG, han ville INGENTING, försökte med allt, men inget dög, så igår var jag lagom sliten & levde upp till titeln som småbarnsförälder!! haha..

och idag har vi inga planer.
bara ta det lungt, ska ringa runt lite & planera inför morgondagen, då vi åker några nära & kära till KOLMÅRDEN :)) ska bli såå himla kul. ser verklige fram emot det :) blir ett helt gäng som åker :P jeeeeiiii!

jaja, slappa lite kanske?

puss då!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: