sovmorgon :)



Kan lova att vi var rejält utvilade imorse när Saga behagade att väcka oss, klockan var då kvart över 10 :P Och då låg lillbrorsan fortfarande & sov, tills Saga hoppade i sängen ;) haha. Vi la oss vid 22-tiden igår, då fick han sista målet, och vaknade vid 4, ville ha lite till & sen sov han som sagt tills storesyrran väckte oss, lovley :D

Nu har vi lagt Saga för hennes middagslur, medans David börjar gnälla här i vagnen.
Men han har sovit i typ en timme, så han börjar väl bli lite mys-sugen antar jag.
Barnen byter av varandra med sömn & uppmärksamhet här i huset.

Saga ÄLSKAR sin bror, hon är så snäll mot honom & pussar på han hela tiden :)
Men är fortfarande inställd på att det kan vända vilken dag som helst.

Har fortfarande inte fått in någe vidare rutiner, har lixom glömt bort hur man gör.
men det kommer väl med tiden antar jag.

dagen blir lugn, PappaBulln har klippt gräsmattan & håller nu på att städa på altan.
Sen skulle han försöka ta sig orken att snickra ihop de sista kryssen till räckena, min duktiga make <3

Just nu känns det som att jag INTE skulle klara mig utan PappaBulln när det gäller barnen.
Han avlastar mig, leker med barnen, byter blöjor, han fixar frukost varje morgon & är en riktig GULDGRUVA.
Bävar inför den dagen han ska börja jobba igen, hoppas jag inte får psykbryt då ;) haha
Näährå, ska klara det, blir bara så bekväm när han är hemma <3

nu ska han ta en sväng ner till byn föratt hjälpa Robban att fixa nått, på nått ;)
sen när barnen är färdigsovna & färdigätna så måste vi ta en sväng till maxi & köpa blöjor.
Kör ju Huggies på bägge barnen, och det finns inte på ica här nere tyvärr.
Sen blir det hemåt igen, föratt fånga dagen & grilla med barnens farföräldrar :)

nääh, nu ska jag passa på att ta det lugnt innan huliganerna vaknar & det är fullt ös igen ;)

pusspåer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: