torsdag


sitter & överför bilder från mobilen till datorn, så jag kan uppdatera alla med bilder på David & Saga <3 Lägger ut dom på fejjan sen ;)

Efter 3e försöket idag så somnade Saga.
Hon sover ju alltid middag i garaget i vagnen i vanliga fall, men ungen har börjat klättra ur vagnen fast hon är fastspänd & röjer satan där inne, tur att man har barnvaken & hör ALLT och är där på 2 röda. Så nu får hon sova i sitt rum om dagarna, vilket hon inte gillar, har lagt henne 3 ggr, då jag har hittat henne i dörröppningen, och hon har tänkt smita ;) viiiilda unge! Men det har vart tyst där inne i ca 40 min nu, och David sover i vagnen i matsalen, så jag har passat på att laga middag nu redan, så det är bara att värma på korvstroganoffen sen & koka riset! Skönt att ha det förberett, för vem vet om man hinner fixa det sen annars!

Daniel är inne i Uppsala en snabbis & köper grejor till J´s bil.
Om det är uppehll ikväll så har han lovat mig en promenix med barnen.
Kanske våldgästar S & R om vi får, ska kolla sen. ;)

lägga upp bilder var det!

pussdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: