:)



Sitter här i soffan med en nyduschad Saga :)
Hon sprang runt & lekte i bara trosor efter att hon hade bajsat på pottan, och glömde väl bort att hon inte hade blöja, så det hände en liten olycka, och fler kommer det att ske, och vad gör det? Nöjd över att hon fick duscha iallafall, hon älskar ju allt som har med vatten att göra ;)

Mormor, moster & kusin var ju här, vi åt mat från MAX som dom hade med sig, pratade av oss massor, och lekte med småtjejerna. Saga var riktigt snäll mot sin lilla kusin <3 Och Karla är ju världens nöjdaste lilla bebis <3 Hon skrattar & ler konstant, jollrar & är så himla mysig & underbar. En riktig kopia av Saga när hon var liten är hon på många sätt & vis. Tex att hon vill stå hela tiden i knät, och hon är såå himla stadig föratt vara så pyttepytte <3 Lånade ut bitleksaker oxå, sånt som inte Lillebror behöver ha på några månader ännu. Och hittade lite söta skor & tofflor till Karla som INTE Lillebror kommer få använda ändå sen, haha. ROSA för hela slanten ;) Efter det gick vi ut i SPÖREGNET & plockade ihop rabarber till dom innan dom for hem. Tusen tack föratt ni kom & förgyllde våran dag. VI ÄLSKAR ER <3

När dom hade åkt så blev jag & MiniBulln kvar ute i regnet ca 30 min, då Saga vägrade gå in, men hon var ju rätt klädd & skitnöjd, så jag hade inte ens mage att tjata på henne. Hon gungade, lekte i sandlådan & hade det bra, är hon nöjd så är jag nöjd :P  Guud vad fin hon är, min dotter, sitter & tittar på henne nu, och glädjetårarna är inte långt borta kan jag lova. Finns inga ord som kan beskriva hur mkt jag älskar den lilla grisen <3

När vi gick in så slängde jag ihop en kladdkaka.
Doftar gott i hela huset, jag & PappaBulln ska ha det lite mysigt ikväll när MiniBulln har somnat, lägga oss i soffan, goffa popcorn, kladdkaka & glass, och bara rå om varandra <3 Kolla på tv & bara njuta av varandra.

Och efterssom att jag & Saga fortfarande är mätta, så blev PappaBulln erbjuden att äta middag hos sina föräldrar, så vi går över dit hela familjen när han kommit hem från jobbet, så han får mat i magen & jag får kaffe i magen ;) mysmys.

nää, nu tror jag att Saga vill kramas lite =)
så ni kan känna er fetdizzade.


tjabba!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: