MJÖLK-KOSSA UTHYRES!


jo, om det är någon som är i behov av en mjölk-kossa, så hojta,  innan jag hoppade in i duschen för en stund sen, så slängde jag av mig kläder & såg att jag läkt mjölk i bh.n.. fräscht vaa? Kände mig lagom het. Och inte nog med det, så går jag & småläcker hela tiden. Tur att det finns ammnings-skydd. Men jag tar detta som ett positivt tecken,  kanske betyder att jag kan amma Lillebror om mjölken hoppar igång redan nu? Saga kunde jag bara amma i 3 dagar, och det enda hon fick i sig var råmjölk & blod, då hon sög sönder mina BVor :( Sen fick jag ju mjölkstockning flera ggr & till sist rådde läkaren på ammningsakuten mig till att avbryta & fick piller som stoppade mjölken. Skit-tråkigt! Så jag vill verkligen verkligen veeerkligen kunna amma bebis. Lämnar inte BB förrens dom har hjälpt mig på alla sätt & vis.

Imorgon ska jag till IKEA, träffa upp min mamma, syster & systerdotter <3
Ska kolla på en växasäng till MiniBulln, och mysa runt där med dom tills det är dax att fara iväg föratt hämta Saga på dagis. Hade gärna velat ha hem sängen imorgon med, men blir lite otympligt på bussen. Så jag ska kolla om man kan betala den imorgon & ha den där till helgen, då kan jag & min lilla familj åka & hämta den då. Lär visa sig.

Snart kommer Sofie & kollar på DH med mig.
PappaBulln är i garaget & städar, och MiniBulln sover som en stock.
Maten var supergod & hela familjen är mätta som plättar ;)

hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: