GodMorgon


Nu när jag startade upp datorn så hade jag fått ännu en väldigt onödig kommentar!
Enligt personen så är min blogg löjlig & jag likaså.. skrattretande att personen i fråga ändå verkar följa min blogg.. hm, patetiskt! Jaja, kul att jag kan vara någons hatobjekt då, efterssom att det inte är första gången jag får en kommentar av denna anonyma person.  Och att ifrågesätta min mammaroll pga en skitsak?! , jadu, där går gränsen! och jag¨tror mig veta vem det är oxå, det är en tjej, som vi kan kalla J, vars "vän" har bett henne skriva detta. Moget, moget! Tänkte dela med mig av kommentaren oxå :

Anonym om hmm..:
Lilla Rosenskönan! Hur patetisk får man bli????? Hela din blogg är så sjukt löjlig.....Det är så att man vill spy!!!!! Och en sak till....om du nu är en sån bra mamma så kanske du skulle tänka på att fimpa för gott!!! Puss å gulle gull!!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.225.18.170




Hursomhelst så har jag spenderat morgonen med min underbara familj :)
Saga sitter här bredvid mig & kollar på Disneykanalen, Daniel sprang ut föratt hugga lite ved så vi kan elda lite.  Snart är det frukostdax & senare idag så ska vi åka på lite äventyr. Massa mysigt!

Nu ska jag fånga dagen.

puss
Sanna

Fy fan, vad är det för en idiot som skriver nått sånt, snacka om avundsjuk på att du är en underbar mamma.. Kanske ska skaffa sig ett eget liv!! hahahaha.. Ta inte åt dej gumman du är för bra för det!! :) puss

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 11:50:39
Sofie

Men Sanna visste du inte det... Man kan inte vara en bra mamma å röka sammtidigt... det är ooomöjligt!!! ;)

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 12:26:13
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/
Maria

Ta INTE åt dig av vad avundsjuka människor skriver.. Du är en UNDERBAR mamma och det kan INGEN ta ifrån dig.. Va duktig skrutt är som går på pottan :) Älskar er <3

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 12:49:36
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
linda

jag tycker du är en supermamma! :D

krama saga från mig :)

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 14:59:15
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/
Anonym

Har man en blogg så får man väl tåla kritik åt båda håll, eller??????? Se det som det är, hur SUNT är det att röka när man är höggravid???? Säger inte att du är en dålig mamma, men varför skylta med att du röker? Gör det bakom en gran i skogen då? I annat fall får du nog tåla att folk tycker annorlunda än hur du tänker & prioriterar! Jag dömer inte dig för att vara en dålig mamma för det vet jag ingenting om....men tänk på din hälsa om inte annat för dina barns skull. Lycka till!! Ps. vi känner inte varandra alls, råkade bara hitta din blogg...

PUBLICERAT DEN 2009-03-08 KLOCKAN 18:17:25
Andreas

IP: 81.225.18.170 kommer i från uppsala och använder sig av telia

PUBLICERAT DEN 2009-03-09 KLOCKAN 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: