hej hej




Det blev sen lunch på LillaTorget med Svärmor efter att vi hade hämtat Saga på dagis :)
Blidde en kebabtallrik, massa gott, och är mätt som attans, efterssom att Daniel jobbar sent så slipper jag ju laga mat, annat än till Saga, som får korv & pasta från igår ikväll :) Skönt att slippa tänka på det. Nu sitter vi hemma & ska leka lite, och bara ta det lungt.

Och imoron är det MVC som gäller.
ska vara där 10.30, och Daniel tog ledig, för han ville följa med :)
Så vi ska lämna Saga ihop på dagis för första gången, och sen åker vi hem & äter en ordentlig frukost, och efter det så far vi till Enköping för kollen :) Ska bli mysigt att få höra hjärtljuden & mäta  magen, jämnföra med när jag var gravid med Saga.  Efter det så släpper Daniel av mig hemma & åker vidare föratt jobba några timmar. Onödigt om han jobbar nån timme innan, åker på kollen, och sen åker tillbax till jobbet, så han gör så istället.  Börjar jobba efter lunch istället. Undra hur Saga kommer reagera när både mamma & pappa ska lämna henne på dagis?

På lördag är jag gräsänka :)
För Daniels bror ville kidnappa Daniel & ha en hel-grabbdag.
Dom ska åka massa 4-hjuling i skogarna där han bor, och bara ha det bra utan kärringar ;)
Haha. Så jag funderar på om jag & Saga kanske ska åka in till mina föräldrar då, eller ta en sväng på Gränby Centrum, fall vi får sällskap av nån/några roliga! Vill inte besämma något, för man vet aldrig om latmasken visar sig & vi kanske bestämmer oss föratt bara vara hemma och mysa. Lär visa sig.

Undra om vi ska klä på oss & våldgästa Sagas farmor igen?
Hon lär vara less som fan på mig, har hängt där hela dagen typ.
Haha, stackars dom som måste ha oss som grannar ;) hihiii
Nääh, tror att dom säger ifrån om det blir för mkt faktiskt.
Kan inte rå för att vi gillar deras sällskap :)
lalalalaaaa

Saga får nog åka pulka dit isåfall, she loves it :)
Och Lillebror har vart en riktig liten plåga idag faktiskt.
Han hoppar på min kissblåsa samtidigt som han slår mig på revbenen!
Och när han sträcker på sig så känns det som att han är påväg ut, hah!
Och när han sparkas så flyger magen åt alla håll & kanter, ser så roligt ut <3
Som nu i skrivande stund, så är det lite svår att hålla sig för skratt när datorn får sig några puttar. Haha!
i love it, vill träffa han snartsnartsnart ju, känns som att jag har vart gravid i en evighet ju.

och GRATTIS till min underbara dotter som blir 1 år & 6 månader idag <3
mamma & pappa älskar dig mest i hela världen.



jaja, hejdå!





im loosing my mind baby!
Gunsan

Mmmm gott med kebab:)



Inte behöver du vara orolig, mamma är social av sig och precis som du skriver så säger de till om de inte vill ha besök..

PUBLICERAT DEN 2009-03-11 KLOCKAN 19:51:28
BLOGG: http://gunsanplahn.blogg.se/
Sofie

Ja men om ni åker dit så kan vi ju träffas =) Va ju braaa länge sen nu ju! =)

PUBLICERAT DEN 2009-03-11 KLOCKAN 21:22:43
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: