KakBak & regnslask



Efter maten fick jag & Saga ett BakaKakorRyck ;)
Ovanligt när det gälla mig va? Att fördriva tid med att baka.
Hur som helst så bakade vi syltkakor & chokladsnittar, fast smarta jag hade ju glöt köpa hem bakplåtspapper, så alla kakor fick bli runda & gräddas i bullpapper ;) Haha, ser ut som muffins typ, men smakar smaskens :) Kul kul.. Sen kolalde jag på OneTreeHill, medans Saga & Daniel lekte på Sagas rum, vilket betyder att jag fick se hela programmet UTAN avbrott ;) Haha, tack babysar! Nu sover Saga för natten, och Daniel står i köket & håller upp glass till sig själv, undra om jag oxå får lite kanske?! ;)  Hör hur han bökar där ute. Småglor lite på SingALong, och ska kika lite här.

Har tyvärr inte blitt mkt till lek ute idag.
Vädret har ju sugit balle verkligen..
regn & snö blandat!

Och imorgon blir det ev Kyrkis med Susanne & Vilmer :))
Hihiii jag fick en skål med glass ja med, Tack gubben <3
Ajaa, iallafall så blir det som sagt ev Kyrkis imorgon, kul i såfall :)
Så får våra grisar leka av sig lite & vi får hinka kaffe ;)


Nu : göra någe annat än att sitta här.


pussen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: