Måndagen är snart förbi..


Och syster är öppen 7-8 cm & sitter i skrivande stund på en såndär boll, föratt "hjälpa till" med allt :) Jag är så himla nyfiken, men nu lär vi inte få höra någe mer förrens bebis har flyttat ut. Jag slog vad med syster att hennes bebis kommer imorgon, efterssom att Saga är född på en tisdag, så kanske hennes kusin vill bli född då med, skulle vara ballt ;) hah! Nu hoppas jag bara att allt går bra, och att jag snartsnartsnart får det efterlängtade samtalet eller smset om att bebis är kommen :)

Middagen blev jättegod, Saga åt som en gris & efter det fick hon bada :)
Vilket gjorde henne överlyckligt, då hon älskar att bada & duscha :)
Sen lekte vi massor timmen innan det var dags att natta henne.
Nu sover hon så sött i sin säng <3

Imorgon är det dagisdax igen.
Lämnar Saga, se ska jag väl fara hem & dona lite hemma.
Och när jag har hämtat henne på dagis vid 13.30 så blir det att åka på äventyr, det är ju en viss liten fröken som fyller år imorgon ;))  Och då ska jag, Saga, svägerskan & svärmor dit & tigga tårta :P hihiii!  och imorgonkväll är det föräldrarmöte på Sagas dagis för min  & Daniels del, ska bli spännande :)

ajaa. hörs då.

pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: