Så lätt blir ni inte av med mig ;)



neeh serru, så lätt blir ni inte av med mig ska ni veta ;)
Vårt internet har vart dött sen i onsdags som ni kanske har märkt?
Några runt omkring oss som tex Camilla & Renata har haft samma problem.
Men Daniel ringde & fixade det för vår del idag, något fel på 3G nätet eller nåt sånt. 
Hur som helst så går internet SKIIITsakta & dummar sig, men om det inte hade blitt bättre till måndag så skulle vi ringa igen & få nya uppdateringar! Men jag gör ett tappert försök trots mitt sega internet att uppdatera er lite om dom senaste dagarna.



Onsdag :  Morgonen började med att jag lämnade Saga på dagis som vanligt. Sen for jag hem föratt baka bullar. Fick finbesök av min underbara vän Ellen :) vi snackade av oss massor under tiden jag bakade, och hon bjöd på kladdis & skvaller ;)  Sen var de dax att åka & hämta Saga, Ellen följde med, och vi mötte upp Linda nere i byn, som följde med oss hem igen när vi hade hämtat Saga. Deras valpar lekte av sig massor.  Sen kom även Veronica, Emil &Jotte, Renata, Narre & Najko föratt göra oss sällskap i det underbara vädret.  Vi lekte utomhus med barnen i TIMMAR! sjukt underbart kan jag lova. Och sen kom även Sofie, Ida & Lukas på besök, ack så söt han är, och han var såå liiiiten :)) Och sen kom Emelie , Matthias & deras bebis i magen :) Massa mysigt ju. Och efter ett tag kom även Farbror Andreas och ville ha fika :)) Och underbara han hade köpt fina kläder till Saga. Tusen miljoner taaack :))  När Andreas kom så hade Ellen, Linda, Veronica, Renata & barnen dragit sig hemåt. Efter ett tag åkte Sofie & co hem, och Andreas med. Emelie & Matte åkte ett tag efter att jag hade nattat Saga :) Så det var fullt ös hela hela hela dagen minsann. Hade en grymt otrolig dag, men massa nära & kära omkring mig hela dagen. Tack föratt ni finns.

Torsdag : Mysmorgon med Saga som vanligt, sen var det Dagisdax för Mini :) Mötte upp Linda vid ica efter att jag lämnat henne. Hon handlade massa mat & jag gjorde henne sällskap.  Åkte hem till henne & plockade upp allt, och sen for vi till Veronica & diskuterade lite. Sen for Linda hem & jag gick hem till Svärmor föratt tigga kaffe, och som alltid så fick jag det ;) Och sen ville hon ha sällskap till Maxi, och det fick hon :)) Vi handlade lite & bara strosade runt ett bra tag, såsm vi oftast brukar kunna göra där ;) Sen in på Lidl en sväng & sen var det dax att fara mot dagis. Hämtade Saga, åkte hem, åt mellis, lekte & sen blev vi bjudna på middag av Svärföräldrarna, VÅFFLOR, med glass, sylt & grädde.. massa gott :)) Sen var det bara att gå hem & natta Saga. Linda kom förbi på kvällen & skulle slinga mitt hår, blidde sisådär, då färgen inte räckte, HAHA! men sånt är livet :)) har åtärdat det nu ;)

Fredag : Det är det idag ja ;) Började dagen med sovmorgon med snuttan. Vi klev upp vid 9 typ. Åt frukst, mös, klädde oss & hade det bra utan denna dagis-stressen. Vi lekte fram till 11, då jag la henne för middagsluren. Kl 12 packade vi in oss i bilen med Svärmor & åkte på äventyr Gottsunda Centrum :O Har inte vart in där på aslänge & mkt hade hänt kan jag lova. Handlade massor med leksaker på en affär där som hade mkt billigt & roligt :)) Blev prinsess-saker, verktygs-set, en boll, och sånt. Saga var skitnöjd :) Och nu är Saga ägare till ännu ett par foppatofflor :) stl. 22, haha, pytte ju ;)  Sen kikade vi runt lite. Gick in på Lidl tvärs över parkeringen & handlade lite godis till kvällen. Sen gick vi en promenad till Camillas jobb. Och hämtade henne. Gick tillbax till Centrum & bilen & gav oss iväg. Hamnade i Storvreta. Där fick vi kaffe, och kokostoppar hos Sagas kusiner :) Och sen begav vi oss hemåt igen, stannade på Maxi, handlade Rostbiff, Potatissallad, Gurka & Tomat, som blev våran middag. Och även Daniels föräldrars, då jag ville bjuda igen som tack för maten igår :)  ASGOTT. Och "lättlagat" haha! Sen fick Camilla äran & slinga mitt hår. Är riktigt nöjd :) Tack baby. Och nu sitter jag här. framför denna sega dator.. Daniel ligger här bredvid & tycker att jag är osocial, så nu ska han få lite uppmärksamhet.

men nu vet ni att ja lever iallafall.

så puss för denna gång!
eleonor

tack gumman för att du finns

kram eleonor

PUBLICERAT DEN 2009-03-23 KLOCKAN 16:22:00
BLOGG: http://eleonorbelin.dinstudiuo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: