tiden går fort


jaa, fort som attans går tiden nu.
Kollade min graviditetsräknare på FL nyss.
Och jag gick in i vecka 28 idag, och om 6 dagar går jag alltså in i 7.e månaden.
Jösses, hur ska jag hinna göra allt jag har planerat innan Lillebror kommer tro ?
Vill ju måla om & fixa i fikarummet som hör til garaget, bygga blomlådor och ha runt hela framsidan på huset. Köpa hem massa grus och jämna ut hela framsidan, köpa hem en rutschkana, en sandlåda, och en lekstuga till Saga ( och Lillebror ) och göra klart hennes lekplats. och massa massa meeeer.. ojoj, nu känner jag mig lite stressad, samtidigt som den lilla bråkstaken gärna får komma lite tidigare, bara han är "klar" lixom.  Efterssom att vi längtar så sjuk mkt efter honom <3

och har inte hört någe mer om syster...

PEACE!

och min älskade M : finns här för dig, oavsett om det känns så eller inte. jag vet att jag har vart en dålig vän på senaste, men det har sina anledningar. Men jag finns här när det väl gäller, hoppas du vet det. Jag gör så gott jag kan & orkar. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: