VÅÅÅÅÅÅR :))


Imorse vaknade vi med ett leende på läpparna, solen sken, den var 4 plusgrader ute & kändes precis som VÅR! men som alla vet : Det som göms i snö.. kommer upp i tö ;) Så efter frukosten så gav vi oss ut i det vackra vädret, föratt kratta lite, plocka lite & bara ha det bra. Daniels föräldrar kom ut & gjorde oss sällskap. Och det slutade med att vi drog fram grillen & tände på den, och grillade korv, jag kokade varm choklad till alla & vi hade det så grymt mysigt ute i vårsolen.  Sagas uteleksaker har kommit väl till användning idag kan jag lova, hon har lekt & pulat i flera timmar, har ALDIG sett henne så nöjd. Hon sprang runt överallt, hjälpte oss att kratta grus, och plocka skit från marken. Och nu sover hon som en gris. Tog inte ens 20 sekunder efter att jag lagt henne i vagnen så sov hon. Hon vaknade inte ens när Peter & Danne & co kom förbi ( GRATTIS OiBoy till körkortet ) Fast bilen stod & gick precis bredvid vagnen. Då är man utmattad. Men om vädret håller i sig så blir det inte att sitta inne en enda sekund idag, Ut och & mölja ordentligt :)

Jaa, idag är det verkligen en bra dag.
Hoppas den fortsätter så, men det tror jag :)
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen :)


vååårkramar :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: