ajajajajj



Tyck synd om mig!!!
Har grymt ont i ryggen, vet inte om det är föratt jag har suttit mkt idag, eller om det är lättare förvärkar, kan ju komma flera veckor innan BF! Tog 2 alvedon för över en timme sen & har fortfarande lika ont!

Anledninge till att jag har suttit massor idag är föratt Sagas kusiner har vart här idag & underhållt min dotter HELA DAGEN. Jag har verkligen inte behövt springa en enda gång efter henne, för dom har lekt så himla fint :) Så jag har setat på en stol halva dagen & kolalr på dom typ :) Skönt som fan. Sen kom Daniel hem från sin lekstund & hade några av grabbarna med sig & PIZZA :) så vi åt pizza ihop med dom & hade det bra.

Sen bestämde vi oss föratt åka en sväng med Saga.
Hamnade hos familjen Olsson-Andersson :) Valde att våldgästa dom :))
Barnen lekte & vi vuxna snackade skit som vanligt!
Hur trevligt som helst.

Åkte hen efter ett tag & nattade Saga.
Och nu ska jag få massage av Daniel.
Faaan vad ont jag har!



pussheej
Gunsan

Ahh, vad skönt att mina barn var snälla:)

Hoppas ryggvärken går över..

Ha det gott. Kramizar..

PUBLICERAT DEN 2009-05-03 KLOCKAN 21:06:32
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Jenny

Stackars, stackars dig.

Puss

PUBLICERAT DEN 2009-05-03 KLOCKAN 22:42:59
BLOGG: http://yenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: