Ändrade Planer



Jo, det blidde ändrade planer för dagen då jag pratade med syster för en stund sen. Och hon berättade att våran bror och hans fru åkte in till förlossningen kl 3 inatt. Så hon ska köra våran mamma hem till dom, så hon kan ta hand om barnen, Och syster stannar kvar där till det är dax för hennes läkarbesök. Så mamma slipper vara själv. Så man blir väl faster idag igen som det verkar. Hon var öppen 3cm för en timme sen & hade värkar var 5-6e min. Uppdaterar mer om det sen.

Så jag & Saga får klara oss utan min systers & lilla Karlas sällskap idag.
Men vi skulle höras ikväll & boka om dejten, för vi saknar varandra och varandras döttrar :)
Saga behagade att vaknar för typ 15min sen, tröttmössan min <3 
Ska snart ge henne frulle & höra hur hon vill spendera dagen.

Det är 22 plusgrader ute, superhärligt, men frågan är om det tänker hålla i sig.
Får se om det blir en trip ner till byn, för lite mjukglass & mys typ.
Måste handla oxå, ekar tomt i kylen, om man bortser från all ÖL!!

Nån som är sugen på mjukglass med mig & Saga? HOJTA isåfall.


pussheej
Gunsan

Hojt hojt.. Men vi måste till återbruket först med massa skrot som bilen är fylld med:)

PUBLICERAT DEN 2009-05-25 KLOCKAN 09:06:39
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Sofie

Klart vädret håller i sig! Jag ska ju jobba idag ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-25 KLOCKAN 11:26:52
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/
eleonor

Grattis då att bli faster :)

synd att du inte fick träffa syran.

men vi måste ses snart kram

PUBLICERAT DEN 2009-05-25 KLOCKAN 15:13:54
BLOGG: http://eleonor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: