Duktig idiot :P


Nu ligger Lillebrors kläder nervikta i en låda :) Rentvättade & allt!
Det var mest stl 62 såg jag nu, så ska jaga lite mer 50/56-kläder tänkte jag.
Någon som vill sälja? Hojta isåfall :D

Hela familjen är nyduschade & rena iallafall :)
Regnar ute, Saga sover & Daniel gör popcorn :)
Fick ett regnställ av min svägerska idag, så nu har jag INGA ursäkter när det regnar ute & Saga vill gå ut :) Haha, idag satt jag ute i spöregnet efter dagis,För Saga ville leka ute, jag hade  fleecejacka, adidasbyxor & gummistövlar, i brist på ordentliga regnkläder, hett vaa?  Saga hade det bra i sin regnhatt, sitt regnställ & gummipjuxen hon <3 Men som sagt, nu har jag oxå ordentliga regnkläder, TAAAACK SNÄLLA GUDRUN :)))

mmm, nu fick jag en skål popcorn serverad framför fejjan, mumma ;)


hejdå!

-
Gunsan

Hoppas det kommer till nytta... JAg har ju redan ett annat så jag behöver inte det du fick:)

PUBLICERAT DEN 2009-05-06 KLOCKAN 08:11:26
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: