:)



Har vart duktig & lagt in alla räkning på dragning tills imorgon, då pengarna kommer, och allt ska pröjsat, skönt att slippa sitta & betala imorgon :) Och då vet jag ju hur mkt pengar jag kan spendera på stan, då jag & Saga har en lunchdate med min Syster & hennes dotter <3 Ska ringa henne & bestämma tid alldeles strax. Trevligt värre ;)

Har nyss tryckt i mig lite paj, och Saga nattade vi 18.50, då hon var helt slut efter en fartfylld dag.  Men innan nattning fick hon ta sig en dusch med sin pappa <3 mina älskade Skitgrisar <3 Och nu är Daniel påväg in till Uppsala med Robbans grävare, som ska lämnas där Robban jobbar imorgon. Sen blir han upphämtad av Robban & kommer hem :) Som förövringt har vart här sen igår förmiddag & hjälpt oss grymt mkt, TAAAACK snälla :) Han åkte för en timme sen typ.

Dagen har bestått av utomhuslek HELA dagen som vanligt!
Veronica & barnen har gjort oss sällskap halva dagen typ, najs najs :)
Blivit mkt kaffe, tror jag har bryggt 6 kannor idag :O
men men ;) haha

ska glo runt lite, sen blir det en dusch!

och JUSSTE : imorgon blir jag brunett igen, med lite slingor i, har inte råd att vara blond längre, med denna jäkla FULA utväxt som måste fixas hela tiden. Så var det med den saken. Kommer sakna det ljusa, men som sagt, hatarhatarhatar utväxt! kommer bli bleeek oxå :(


intressant vaa?


hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: