från solsken till regn?



Har vart strålande väder hela dagen ju, men nu var jag tvungen att gå in med Saga, för hela himlen typ bara svartnade :/ Lär bli massa regn alldeles strax tror jag. Men det är ju välbehövligt! Och är alldeles snart klar med middagen oxå, ska bara vänta på att pastavattnet kokar upp, och att osten ska smälta över den ugnsgratinerade falukorven som står i ugnen. Doftar mumma i detta hus, ska bli så gott med mat. PappaBulln är hemma om ca 20 min, och MiniBulln ligger här bredvid mig & kollar på TummeLiten. Helt inne i det är hon :))  Vi har hunnit leka en sväng med Veronica & grabbarna oxå :) Trevligt trevligt.

Imorgon blir det en sväng in till Uppsala medans Saga är på dagis.
Måste inhandla lite bebisblöjor, mjölkersättning (fall jag inte kan amma) nappar, flaskor & sånt, det sista innan Lillebrors ankomst vill säga. Så slipper man bekymra sig om det när det är dax lixom. "bara" 26 dagar kvar nu ju :) Men tiden går såååå sakta tycker jag.

Hmm, nu har Saga lagt sig under en filt på golvet här & ropar goodnatt, undra om hon är trött? Men hon får hålla sig vaken till kl 19. Sötnöten, och idag har hon flera ggr sagt : hejdååå min mamma, hah! snuttan min <3


ajaa, hörs sen.


pussdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: