fyfan




funderar på att åka ner till byn redan nu, och svänga in på ica, föratt handla samarin för halsbrännan, och bröd så jag & Saga har frukost imorgon. Och då får jag ju hem min lilla snutta lite tidigare. Saknar ju henne.

Den här jävla halsbrännan tar kål på mig!
Varför hjälper inget? blev rekomenderad något annat av Vanja, ska se mig om på apoteket på fredag efter det, när jag har vart på MVC. vågar ju förfan knappt äta något, av rädsla att uppstötningarna ska komma igen & maten ska komma på retur. Och detta gör att mitt humör blir svängit, oxå därför jag vill ha hem min prinsessa, hon får mig att tänka på annat! Älskade unge <3

undra om jag ska ta en cykeltur med Saga sen?
Fall det är uppehåll, och så.
får se.


hejdå, dizzar er för min bebis <3
eleonor

hej gumman

röker du mentol cigg fortfarande?

min mamma köpte de och hon fick halsbränna så hon fick ätta samarin. inte du men halsbränna hoppas den går över många krama

PUBLICERAT DEN 2009-05-20 KLOCKAN 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: