Hallå :))



Lämnade Saga på dagis halv 9 imorse, och for hem föratt tvätta lite.
Fick besök av Veronica som köpte med sig massa gott fika som vi mumsade i oss, sen kom Susanne förbi & gjorde oss sällskap :) Vi pimplade massa kaffe, snackade gojja & hade det trevligt. Budade på lite bebiskläder på tradera genom Susanne, 1kr för hur mkt kläder som helst, kanon ju! Hoppas att ingen budar över, får vi veta om 5 dagar. Jäkla skillnad på pris jämnfört om jag skulle köpa i butik, med tanke på hur fort dom växer ur 50/56 kläderna. Ska snart tvätta upp pojk-kläderna jag fick av Soraya, och sen sortera dom i storleksordning. Och Veronica skulle rensa ut pojk-kläder från stl 50-68 som jag ska få, snälla hon :)) Uppskattas som faan! Vilka fina vänner jag har <3

Nu ska jag fixa tvätten som sagt!
Sen blir det en dryg timmes vila innan det är dax att hämta Prinsessan :)

Hoppas alla har en bra dag, trots alla dessa moln & regnskurar :)

pusspåer
Maria

Hade jag haft några kläder kvar efter Kevin så skulle du ha fått av mig också :(

PUBLICERAT DEN 2009-05-05 KLOCKAN 17:30:49
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: