HELT OTROOOLIGT!

Alltså min dotter blir 1år & 8 månader den 11e.
Och alla vet att hon ALLTID sover middag utomhus i sin vagn, och har gjort det sen hon var ca 1 vecka gammal. Jag har försökt MILJONER ggr att hon ska sova sin middagslr inomhus i sitt sum, i sin säng, men det har misslyckats varje gång, jag har fått e upp & klä på henne & söva henne ute. MEN idag, HÖR & HÄPNA så ligger hon i SIN säng, i SITT rum & sover middag :)) Hon har sovit i över en & en halv timme nu :) Jag gjorde ett simpelt försök & lyckades. JIPPI!

Så jag har bakat en halv sats bullar, som hon ska få smaska i sig av sen.
Och pratat i telefonen med min vän Linda, utan att bli avbryten av Saga :)
Min dotter HATAR när jag pratar i telefonen, så jag känner mig mest stressad & osocial när jag pratar i telefon när hon är vaken. Haha, är jag ensam om det?

Renata ville ha sällis in till Uppsala sen när Saga har vaknat!
Hon ville in på Plantagen en sväng, och sen till Maxi.
Låter lite lockande faktiskt.



nu ska jag slappa en stund innan Grisen vaknar <3


pussheej
-
-
-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: