hemmadag



jajo, Agerar lata idag & håller oss på hemmaplan!
Har lagt Saga för en tuppis, hoppas hon somnar, så jag kan vila mitt feta ass i soffan en stund, hah!
Borde ta nya bebis-bilder imorgon, går in i Vecka 34 då, "bara" 6 veckor kvar! ORKAAA! Hur faan ska jag få tiden att gå, en evighet kvar vafaan. Vill träffa våran lilla grabb, pussa på honom, ge honom massa kärlek & vänja in honom i vår familj <3. Är  liiiite nojjig över hur Saga kommer att reagera..  Men vi får göra det bästa av det hela, hon får vara med hela tiden & lära känna honom ordentligt! Saga har sommarlov från v  25 - v 33. Så vi har ju lite tid på oss :))

Vet ni vad min dotter har börjar säga?? haha
huktaj hiiiiit ( luktar skit ) och pekar på blöjan när hon har bajsat! ;) haha. Märks att man måste börja tänka på vad man säger, hah! Sötnöten :D

Nån som vill ta en pizza nere i byn med mig & Saga?
Och sen en glass typ :P hör av dig/er isåfall.

vi hörs då!
Sofie

Om en månad kan jag göra det med er ;) Då är det ju nära å bra! =D

PUBLICERAT DEN 2009-05-03 KLOCKAN 13:46:01
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: