lite nytta?


Har precis kräkts lite, halsbrännan som vanligt.
Inget verkar vilja hjälpa, eller dämpa tvärr :(

Har haft Veronica på besök i nån timme :)
Vi har goffat sockerkaka, pimplat kaffe & snackat skit.
Väldans trevligt :)

Gick sådär att lämna Saga idag, dock tyckte jag att hon såg lite ensam ut.
Fröknarna hade fullt upp att ta emot alla barnen som kommer samma tid, och det kändes som att hon blev lite bortglömd, ja, jag kan nästa erkänna att jag gick därifrån med en tår i ögat. Hon stod bakom grinden & tittade efter mig & slängde pussar, samtidigt som hon såg vilse ut. faan, nu vill jag bara åka & hämta henne. MITT barn ska INTE komma åt sidan :( nu kan jag inte sluta tänka på hennes ansiktsuttryck när jag gick, varför reagerade jag inte innan jag for hem igen? Hon såg ju för fan ledsen ut! Min fina fina tjej <3 Fan vad dum jag känner mig nu! Vill ha hem henne NU!

Har ringt försäkringskassan iallafall.
Dom ska skicka nya papper, och allt som hör till.
Skönt att ha det gjort.

känner mig deppig som fan nu alltså.
just med Saga, och halsbrännan, och väntan på Lillebror.
behöver vara ensam nu nån timme, och bara vara känner jag.
tänka, inte tänka & vara känslosam.
i min ensamhet.

.....                                           
........                                             
............
..................
.......................
.............................
..................................
........................................
Sussa

men fyy, jag fick tårar i ögonen av att hon stod själv där lilla gumman :( Jävla fröknar som inte klarar av sitt jobb!!

Var förresten ner o köpte ny halsbränne medicin häromdagen, den har tagit bort topparna lite iaf, du ska få testa o se vad du tycker om dem..

Min halsbränna börjar på kvällen o håller mig vaken hela nätterna men på dagarna e jag iaf befriad helt!!

Och spyr gör jag bara på morgnarna, men du stackare verkar ha det jävligt hela dagarna oxå ju :(

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-05-19 KLOCKAN 14:38:41
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Maria

Förstår att det är jobbigt Sanna.. Vet precis hur det va när Kevin gick på dagis.. Men du?? Hon har det bra där.. Annars hade du märkt det för länge sen.. Kanske bara hade en "sån" dag.. Oroa dig inte.. Och ha inte dåligt samvete.. Du är en underbar mamma.. Den bästa för Saga <3

PUBLICERAT DEN 2009-05-19 KLOCKAN 18:19:07
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: