lite snabbt bara :)


Konfa för Matte & Emil idag.
Grabbarna var jätteduktiga & skitstiliga :)
Åt ALLDELES för mkt fikabröd, tog ju SJÄLVKLART av alla 100 sorter typ ;)
Mådde illa efter, självförvållat :) Men det var ju bara sååå gott :P

efter det åkte Saga med sin farmor & lämnade av sina kusiner hemma hos dom i Storvreta.
Passade på att damsuga av lite hemma medans & slappa lite.

Sen kom Robban, och sen kom Saga hem igen, så vi tände grillen, slängde på hamburgare, åt massor, smälte maten, kräktes lite, nattade Saga & nu sitter jag här. Robban åkte nyss & Daniel har gjort mig sällskap i soffan.

Har kräkts varje kväll nu i en veckas tid.
Började med att jag kräktes av halsbrännan, men igårkväll & idag så fattar jag inte varför. En gång om dagen, sen mår jag bra igen. Helt sjukt. Får upp middagen varje dag, sen är det lungt igen. Frukosten & om jag äter lunch, det är vad jag får behålla. Huvudvärk har jag haft i över en veckas tid med. gnällgnällgnäll :)

Förkylningen verkar vara här föratt stanna.
Har lock för bägge öronen, snorar, hostar & är seg.
Febertoppar till & från.


äääsch, ger upp nu!


pussheej
Gunsan

Det kan vara "lillebror" som pressar på magsäcken vid kvällstid kanske..

PUBLICERAT DEN 2009-05-17 KLOCKAN 21:06:09
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
eleonor

men lilla gumman att du mår så dåligt stackare

hoppas de släpper snart krya på dig

kram

PUBLICERAT DEN 2009-05-18 KLOCKAN 09:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: