Mardrömmar & ryggont


Saga vaknade 4 ggr inatt och drömde mardrömmar :(
Varje gång hon vaknade så rullande jag ur min säng & gick in till henne, och varje gång snarkade hon som en gris. Så jag behövde aldrig ta upp henne, eller natta om henne. Skönt det iallafall. Och jag har fortfarande ont i ryggen, men Daniels massage igår var GUDOMLIGT underbart & välbehövligt. Min hjälte <3 Kanske har med det sk diskbråcket att göra kom jag på igår, magen växer & blir tyngre, ryggen bli mer & mer belastad osv.  Usch, jag blev så bortskämt med  graviditeten då Saga bodde i min mage, mådde ju sjukt bra hela tiden, inga problem alls förutom ischiasen. Dumma rygg!

Saga vaknade iallafall kl 9 imorse, hur skönt som helst.
Känner mig utvilad & på bra humör, Saga springer runt här & är allmänt söt <3
Vi har fått på oss kläder, och ska snart fixa frukost, Saga ska få se en stund till på Musses Klubbhus.
Hon är så fin, min lilla tjej <3

Det spöregnar ute :)
Behövs verkligen kan jag lova.
Det har vart så sjukt torrt & vad gör det oss? Saga har regnkläder, och jag har gummistövlar. Så ut ska vi ändå idag, trots det tråkiga vädret. varför klaga`? Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, och den frasen påminner mig om att jag inte äger nån regnjacka, men som sagt, finns säkert något annat jag kan slänga på mig.

nu : kolla runt lite, fixa frulle , ut & leka :)



pussheej

-
-
Linda och Alfie

Hej på er, hoppas det är bra med er även fast du ha ont i ryggen och bebis busar i magen! Pussa på lilltjejen från oss, puss

PUBLICERAT DEN 2009-05-04 KLOCKAN 10:38:39
BLOGG: http://lindacwahlberg.blogg.se/
Mattias

Hej!



Har för mig att du skulle sälja en tvillingvagn?

Är det Emmaljunga eller Brio, kika här då..



k" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/21518078.htm?ca=10k



Kram!

PUBLICERAT DEN 2009-05-04 KLOCKAN 11:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: