MORSDAG

Fick order av min vän idag att köpa UNT, sagt & gjort, och fann detta :


Fiiiiint vaa? Blev nästan gråtfärdig av lycka :)
Min vän Maria hade satt ut den från Saga <3
Så himla fint gjort, är så lyckligt lottad över de fina vänner jag har <3
TAAAACK BABY!




Och dagen för övrigt då?

Började dagen med att åka & storhandla med familej <3
Jättemysigt, och välbehövligt att komma iväg ett tag bara vi :)
Kom hem, jag packade upp, och Daniel lekte med Saga, sen fikade vi emd Daniels föräldrar :)

Jo, Familjen Olsson-Andersson kom förbi på en fika & visade upp deras senaste tillskott i familjen :)
Deras fiiiina, liiiiillla DOUGLAS! Han är så himla söt, och stolta storebrorsan Vilmer fick pussa på sin fästmö oxå ;) Dom lekte av sig, medans vi föräldrar fikade & snackade gojja som vanligt :) ALLTID lika trevligt. Bakade en ananaspaj som ett välkomnande till Douglas, som han i sin tur får smaka genom sin mamma ;) hah

Och sen har Saga badat i poolen mest hela dagen.
Jag har bättrat på min bränna lite, och myst med familjen.
Busat en hel del & spridit massor med kärlek ;)

Bror & hans fruga var ut & hämtade husnycklarna idag, då dom blir grannar med oss imorgon. Känns så sjukt bra, kommer bli kanonbra :) Dom kommer ut med första lasset imorgon vid 10, och då åker jag & Saga med dom in till Uppsala efter det, hem till mamma, för jag ska färga & slinga hennes hår :) Sen blir det hemåt igen, och massa badandes i poolen för Sagas del. Passa på medans det är så fint väder :)

Grillade korv idag med massa grannar, jättemysigt :)
Har tvättat Andreas´s kompis jobb-bil idag oxå, utvändigt spolade jag bara av den, invändigt var jag ganska duktig faktiskt, jag är ju inte som alla andra, tycker sånt är riktigt kul :)

Och nu mot kvällen så kom Robban & Linnéa förbi på en fika :)
Länge sen jag träffade den bönan, så det var jättekul verkligen :)
Dom blev kvar några timmar & snackade massa skit & hade det trevligt :)

Och nu då?
Har typ MILJONER myggbett  ÖVERALLT.
Så jäkla synd om mig :(

nu ska jag glo runt lite.
sen duscha, sen sova!



puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: