MYSdag <3


japp :)
En riktig mysdag har vi haft.
Syster, hennes blivande make & deras dotter kom & lämnade Saga vid 3-tiden, och FAAN vad jag hade saknat henne, min fina flicka <3 Blev massa pussandes & kramandes, TILLS hon såg att hennes kusiner var här, då dizzade hon så vackert sin gamla mamma & sprang till dom & lekte :( Och så har dagen sett ut, Saga har lekt med sina kusiner, vi har fikat massor, syster & co åt mat med oss hos Daniels föräldrar & jag fick mysa massor med Karla FAST jag är förkyld <3 Och haft det sjukt bra, setat på baksidan, myst i solen, lekt i sandlådan & så. Robban, Andersson & T1:an kom förbi & drack nån öl med Daniel & inspekterade hur fint Daniel hade gjort det med maskinen han lånade hem idag och slätade ut all grus på vår framsida,  så högarna är GONE gott folk ;)

Efter att ni hade nattat våran vackra dotter så kom Daniel med en kalasförslag - grilla korv älskling? JAAA, mysfaktorn växte massor. Så vi grillade korv, bjöd över Camilla, Svärmor, Nova & Mio :) Åt oss mätta ÄNNU en gång idag, och avslutade i solnedgången. Lyckligt lottade som vi är så har vi ju hela eftermiddags & kvälls-solen på baksidan gassandes ordentligt, och hela framsidan fram tills lunch typ :) UNDERBART att bo uppe i backen ;)

Imorgon ska vi på konfa, och sen blir det bara massa HemmaPåGårdenMys :)

nää, ska mysa ner med maken min nu framför tvn.
Tänkte ha lite kramkalas & pussbrottning med han ;)

njut av kvällen.



puss & hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: