om dagen typ..

Dagen har flytit på bra, trots en grinig & missnöjd Saga :)
Susanne & Vilmer ringde vid lunch & frågade om jag & Mini ville ta en sväng till Maxi med dom, och det ville vi ju självklart :) For dit, handlade lite basvaror, och Susanne den sötnöten köote en helt underbar tröja till Saga som jag bara ÄLSKAR, den är så himla fin. Tusen tack hjärtat :)) Sen blev det Donken, vilket resuterade i lite mat & GLASS ;) massa mysigt! Sen for vi hem igen & skiljdes åt.  Försökte söva Saga som inte hade sovit middag på hela dagen, men utan resultat. Gjorde hemmagjord pizza som jag bjöd Daniels föräldrar på, själv orkade jag inte äta efter glassen på donken, hah! Och sen åkte vi in till Uppsala föratt hämta Robban på has jobb, och Saga däckade i bilen bara 5 min efter att vi for hemifrån.. och sov ända vägen in till uppsala, och nästan hela vägen hem igen. Haha. Så hene nattade jag inte förrens kl 20 ikväll, och nu sover hon. Daniel är påväg in till Uppsala igen, föratt köra Robban till Katalin, där Sahara Hotnight eller vad dom heter, spelar ikväll.  Och när Daniel är hemma igen så ska jag hem till Camilla, hon är en ängel & hjälper mig att sanera & tvätta av den andra syskonvagnen. För jag ska försöka sälja den på Loppisen nere i byn imorgon. Snälla Emmelie har bokat bord & ska stå & sälja lite & då fick jag ställa vagnen där, snäll som hon är :))

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla Fejjan & glo på slutet av Sing A Long!
Tills Daniel kommer hem <3


Och såhär ser min afton ut just nu ;)
Hur ser din ut?
Gunsan

Lite avis på Ramlösan faktiskt

PUBLICERAT DEN 2009-05-08 KLOCKAN 20:51:55
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: