pizza, lek & regn :)


Efter förra inlägget så ringde Veronica & frågade om jag hade gett Saga lunch ännu, nej svarade jag, då hon fortfarande sov middag, då sa hon att hon & barnen kommer förbi med pizza :)) Och det tackar man ju inte nej till lixom :) Och det var mig ingen liten pizza, utan en familjepizza :) Jag, Veronica, Saga, Emil & Jotte åt tills vi var kräkfärdiga allihopa typ, och den fanns typ en hel halva pizza kvar då, haha. Och det blidde Daniels middag OCH matlåda tills imorgon, TAAACK Veronica :) Efter maten klädde vi på oss & barnen & gick ut & lekte i regnet, pimplade kaffe & så. En stund senare så for dom hem och jag & Saga gick över till Sagas farmor & tiggde kaffe ;)  Blev kvar där ett par timmar, Saga lekte, och jag hade ju mitt sällskap som infattade Svärmor & svägerskan, sen kom svärfar hem från jobbet & jag slängde iväg ett sms till Daniel att det fanns kaffe färdigt om han ville ha, hos dom, så han kom sen han med.  När vi hade snyltat färdigt på dom så gick jag  ut i regnet & lekte med Saga en timme innan det var dax att natta sötnöten.

En väldigt trevlig dag, med en väldigt trevlig kväll.
Funderar på att göra en sockerkaka, då jag var alldeles för mätt på pizza, föratt hinna smaka svägerskans sockerkaka som hon hade bakat tidigare, och vips så var den ju slut för den delen med, hah.  så det kanske jag ska göra.


dagisdax imorgon för lillgrisens del.
vad ska jag hitta på då? snyta mig? hosta lite slem? ha lock för öronen?
hmm, oledoledoff! blääääääääää.

ajaa, HERRÅ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: