SÅÅÅÅÅLD :))



Gick inge vidare att försöka sälja tvillingvagnen på Loppisen. Då det hade vart ont om folk osv. Så när vi kom hem så satte jag ut vagnen på BLOCKET, och en & en halv timme timme senare så sålde jag vagnen :) Fatta snabbt. Dom kom & hämtade vagnen nu ikväll. Kanon ju. Så det var bara att logga in & ta bort annonsen igen. Plus att en stund efter att köparen åkte härifrån så ringde ännu en på vagnen, och en annan hade mailat på den.  I love Blocket vaaafaan, hah!

Jag, Saga & Camilla åkte ner till Loppisen iallafall ju, snackade skit med Emmelie & kikade lite. Och den UNDERBARA Emmelie köpte massa kläder till LILLEBROR <3 tusen miljoner taaack gumman. Superfina kläder verkligen, i stl 50/56, precis vad han behöver :)) Och jag tänkte försöka få kontakt med hennes vän som hon köpte kläderna av & fråga om hon har mer att sälja, för hon hade massor med fina pojkbebiskläder.

Efter loppisen tog vi en promenix till ica, där Camilla försåg mig & min dotter med dricka & glass, massa tack för det gumman :) Saga fick för övrigt åka tvillingvagnen dit, då vi tog med den  hem på en gång. Det tyckte hon var kul  :) Sen plockade Pappa Daniel upp oss nere i byn, så åkte v hem. Lagade middag, lövbiff, Camilla stod för potatisgratängen och sallad. Satans så gott. Vi åt hemma hos oss med Camilla, Tommy & Daniels föräldrar. Massa mysigt! Mätt fortfarande :) Sen kom Robban förbi & hämtade sin bil, försåg honom med lite mat & kaffe. Sen skickade jag iväg dom ( Robban & Daniel ) föratt köpa fikabröd, då Jimmy & Madde frågade om dom fick komma förbi, och då ville jag ha nått att bjuda på :)  Och det var så himla trevligt, blir tyvärr ibland att det blir ont om tid att ses, så man passar på när det passar alla :) Snackade om allt mellan himmel & jord, fikade & hade det bra. Tack för en grymt trevlig kväll :))

Jaa, och därimellan allt så sålde vi ju vagnen, duschade & nattade Saga & sånt.

Nu sitter jag i soffan med Daniel.
Han goffar chips & själv ska jag snart hämta en bit gurka ;)
Lillebror buffar på i magen så det gör bajsont imellanåt, men det hör ju till <3
Åååh vad vi längtar efter dig <3


nu : gurka.


pussheej
-
-
madde

tack för i kväll babe kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-05-09 KLOCKAN 22:39:00
linda

snart kommer han. jag längtar efter att få se han!

kram

PUBLICERAT DEN 2009-05-09 KLOCKAN 23:08:21
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: