Saga <3


Kan lova att det kändes sjukt underbart att få hämta MiniBulln på dagis idag.
Hon vaknade precis när jag kom, så vi pussades massor & pratade medans jag klädde på henne skor & jacka innan vi begav oss från dagis. Tog en promenad ner till ica, handlade bröd, samarin & gurka. Sen promenerade vi vidare till macken, där BARA jag & Saga bänkade oss & åt varsina mjukglassar med strössel :) Och hon var på ett underbart smittsamt humör. Hon njöt av varenda sekund, och jag med kan jag lova. Vi hade det jättemysigt, satt & "pratade", åt god glass och hade det bra :) Efter det satte i oss utanför och delande på en chokladbit, busigt vaa? massa sötsaker till oss idag :) Och när vi satt där mitt i allt så slog det mig - vad har jag gjort för gott i mitt tidigare liv? Som förtjänar denna lycka? Denna vackra dotter, denna underbara maken & allt som vi tillsammans har åstakommit. Jag är LYCKLIG!  Och jag ska överraska Saga med samma visa imorgon med, mjukglass efetr dagis <3






Mammans hemska utväxt!


Och när vi kom hem så blev det självklart sandlådelek för våran del.
Och sen middag med pappan när han kom hem, och efter det en fika hos pappans föräldrar.
Massa trevligt, och Saga fick duscha hos dom, då hon smaskade i sig lite fiskbullar med dom (luktar ILLA) hah, men pappa Daniel duschade så snällt av henne efter det :) Sen blev det hemgång & nattinatti för MiniBulln <3

Nu sitter jag här i soffan i vanlig ordning.
Ska snart lägga mig i Daniels knä & invänta att klockan slår 21, vilken innebär Desperata Hemmafruar ;)

Och imorgon är det dagisdax igen.
Hoppas det känns bättre lämna henne då, annars tar jag upp det med fröknarna på plats. Dock så hade dagen gått jättebra idag, men som sagt, måste kännas bra för mig med.

ska snyta mig lite, sen mysa ner mig.


pussheej
Vanja

Vad gott de såg ut med en mjukglass....Bara för de måste jag åka ner och äta en sen :) Snacka om att ha utväxt du e inte ensam....Jag ser helt gråhårig ut när mitt blonda nu börjar titta fram ordentligt under det bruna....Nä dags att ta fram en färgning kanske ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-20 KLOCKAN 10:34:04
BLOGG: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: