STRÅLANDE DAG!

HEEELT SJUKT!
Denna dagen har varit fantaskiskt underbar, trots att det har regnat som satan oavbrutet :)

Hämtade MiniBulln på dagis & tag en vääääldigt blöt promenix med henne till ICA, föratt handla allt som skulle vara till pastasalladen, och till tacosen imorgon. Saga fick sig en tablettask & blev såå glad över den, krävs så lite, föratt göra henne glad :) Sen hade vi turen & fick skjuts hem av Veronica, som hämtade sina barn en timme efter mig. Kom hem & plockade upp alla varor, Och sen tiggde vi en kopp java hos Sagas farmor & sen gick jag ut i regnet & lekte med MiniBulln :) Veronica & barnen gjorde oss sällis en stund :) Sen stod det som spön i backen, och dom gick hem, vi blev självklart kvar ute, jag & Saga. Hon verkligen ÄLSKAR regn <3 Och jag gör allt för min lilla gris, så vi lekte vidare ett tag :) Efter ett tag så gick vi in, föratt kutta grönsaker, och koka pasta till salladen, och steka kycklingen. Blandade ihop salladen & ställde in i kylen. Lagom då så kom min bror, hans tant Sofie, Ida & Lucas förbi :) Vi fikade, snackade & lekte med en SUPERGLAD Saga :) Hon har verkligen bjudit på strålande humör idag, skrattat, busat, lekt & vart helt underbar <3 Och smittat av sig rejält av sitt underbara humör :) Gick ut en sväng i regnet, så Ida & MiiniBulln fick leka av sig i sandlådan ;) haha. Efter det fick Saga ta sig en dusch, då hon var dyngsur & helt sandig. Lika glad var hon för det, då hon älskar att duscha :) Sen kom PappaBulln hem, och Farbror Clemens ;) Då for bror & CO hem, och vi åt middag. Var hungriga som grisar allihopa, så maten satt sjukt bra.  Efter maten så busade PappaBulln & MiniBulln ett tag innan det var dax för nattning av den mindre varianten av Bulln ;) Vi nattade vår prinsessa, och sen satte jag igång att förbereda maten inför imorgon, har kuttat grönsakerna, stekt köttfärsen & så. Skönt att ha det gjort, för då slipper jag & Saga stressa ÖVER HUVUDTAGET imorgon, då vi har en dejt med Mia & Kevin. Kan mysa & umgås i lugn & ro med dom.  Ska träffas vid 11-snåret, så vi LÄR ju äta nån god lunch ihop ;) <3 Och mååååste hitta ballerina i stl 21-22 till MiniBulln.


nu ska jag krypa ner i soffan, i knät på min make, den bästa & finaste som finns på denna jord <3
Och det slog mig, häromdagen, att jag & Daniel firar FEM år ihop snart, kärlek? eller vaad ;)
Inget slår våran kärlek gubben <3 You are still the one i kiss godnight <3

Undra om Daniel är medveten om att det är MORS-DAG på söndag förresten ;)
Jag menar, Saga kanske behöver hjälp att hitta en fin present till sin mor ;)
hahah, tiggtiggtiggtiggtiggtigg!!



nää, hejdå gott folk.


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: