Takdropp :(



Luktar gott hemma, har damsugit & skurat alla golven :)
Duktig idiot ;)

Men så såg jag för en stund sen, att det droppar in regnvatten från altandörren i vardagsrummet, från panelen ovanför dörren. Har lagt handukar där, och ställt en hink under droppet :( Tråkigt!  försöker få tag i herr Snickare, föratt fråga vad jag ska göra, men han är ikke lätt att få tag i tyvärr :( Så det får väl vara så ett tag då.

Jag är sugen på pastasallad, så jag ska ner till ica efter dagishämtning & köpa grejor till det. Och ska även handla hem grejor till Tacos, då vi får besök av några vänner imorgonkväll, som kommer & äter & kollar på nån film eller så :) Ska bli trevligt. Ska hyra nån bra rulle, ska höra vad dom andra gillar för något innan bara :)

Och förhoppningsvis så har jag & MiniBulln en dejt imorgon, med Kevin & Maria :)
Toppen, för jag behöver smakråd på ballerinaskor till MiniBulln ;)
Och sen saknar jag ju dom, och Saga med :D


Nääh, tror att tumlaren är klar nu, vilket betyder att jag bör vika tvätt.
Sen ska jag nog äta lite lunch, har ju inte ätit sen igårmorse, eller jo, nån kaka, och en yogurt igår.
Blivit bortglömt, och har faktiskt inte varit hungrig.


hejdååå
Sofie

Gud va glad jag blev att ditt inlägg... Jag tränar till jag inte orkar mer! Helt klart! Sen är det alltid skönt att bli uttvingad me vovve, annars blir det lätt att man kissar henne lite åsså tänker man "jag går promenad sen"... hmm... Sparka mig i häcken! =D Kommer ut senare me garderob! Wee. En sak flyttade då! ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-28 KLOCKAN 11:11:32
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: