Våååår



Saga väckte oss kl 8 imorse & ville inte somna om.
Så det var bara att upp & hoppa föratt fånga dagen.

Lekte en stund innan frukost.
Sen åt vi frukost & efter det gick vi ut föratt hjälpa Pappa Daniel att tända på brasan idag igen föratt få bort det sista. Gick inte så bra, då allt fortfarande var fuktigt efter släckningen igår. Jag & Saga tog en sväng med 4-hjulingen. Saga ÄLSKAR att åka allt som låter illa, bilar, traktorer, grävmaskiner & tex 4-hjuling. Hah, skön unge, en riktig pojkflicka <3 Och PappaGris.

Nu sover hon middag sen ca 20 min tillbax.
Jag borde göra något ryck inne, men orkar inte.
ute är det skiiiitvarmt, lite för varmt för en tjockis som mig :(
Men ska ut & leta lite skugga snart tänkte jag.
Men innan det ska jag försöka hitta orken!
Så slipper jag tänka på det sen.



jaja, njut av värmen & solen ni som kan!
pusspuss

-
-
--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: