väntar&väääntar


har kört igång en maskin tvätt, vikt det som låg i tumlaren, lagt lövbiffen på tining i kallt vatten, sopat lite & nu sitter jag & knaprar på en bit gurka. och väntar på att MiniBulln ska behaga att vakna :) Hon har sovit i snart en & en halvtimme ju!

Ska göra ett försök med dagis imorgon tänkte jag.
Visst, hon snorar lite, och hstar lite fortfarande, men hon är ju pigg, så jag lämnar henne imorgon, och säger att dom kan ringa om det är något, så hämtar jag henne diiirekt :) Hon behöver leka av sig nu, för från vecka 25 så har hon sommarlov till vecka 33, alltså 8 veckor.  Föratt hon ska få lära känna Lillebror från start, och så.  Och då vill jag passa på att ha henne så mkt som möjligt på dagis innan det. Men vi ska ge henne ett oförglömligt sommarlov, leka dag in & dag ut, gosa med Lillebror, grilla, bada & ha det underbart :) Det är hon vääärd <3

jaha, göra nu då?
VAAAKNA SAAAGA <3
haha..


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: