Fredag



Hemma igen efter en fullspäckad dag,
med massor av lek & bus på NIKKIS , följt av middag på MAX ;)
Kan lova att vi är helt slut, barn som vuxna, efter denna dag, men fiifaan vad kul vi har haft, inte varje dag man får se PappaBulln krypa på alla fyra & hoppa hoppborg ;) Haha. En helt perfekt dag, som uppskattades så sjukt mkt av speciellt Saga <3 Tack till alla som var med & gjorde dagen strålande lyckad :)

Igår tränade jag igen.
Fasiken så skönt det är att komma igång igen.
Min kropp mår bra, min själ mår bra & JAG mår bra!!
Sofie följde med igår,och hon gillade det så skarpt att hon blev medlem :)
Mycket trevligt :)

Pappan är på ica & handlar fredagsmys.
Saga cyklar runt här i vardagsrummet, och David rejsar runt i gåstolen :)
Så kvällen med blir lugn, njuta av massa kärlek bara :)

imorgon eftermiddag ska vi åka & veckohandla.
Innan det ska eventuellt Pappan åka lite hjuling med T.an.
:)

ja, har inte så mkt mer att berätta.
ska dyka ner på golvet nu & leka med kidsen :)


tjaarååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: