Fullerulle



Fullerulle hela dagen lång!
Natten var helt ok, man är ju van att kliva upp nu, men inatt nöjde han sig att vakna vig 2-tiden, var vaken typ 20 min, sen somnade han om till 7, helt ok alltså.

Imorse vid 8 for Pappan & dottern iväg till bilprovningen.
Innan det åt vi en mysig frukost ihop & mös rejält. När dom kom hem så var vi i valet & kvalet, planerna var ju att ta en trip in till Uppsala & shoppa som idag då. Men igår kände vi att det var länlöst, med tanke på Davids tillstånd. Men idag var han mkt piggare dock, så vi gjorde ett försök ändå, for alltså in till stan. Mormor ville mysa med Saga, så henne slängde vi av i gränby på vägen. Överlyckliga Saga sprang rakt in i famnen på sin älskade mormor <3 For runt i olika affärer, köpte gran, pynt till den, julklappar till barnen, braAttHaSaker, mat, lite verktyp, backljus till bilen & massa sånt, några tusenlappar fattigare så åkte vi förbi MAX, handlade lunch & tog med oss och åt med Mormor & Saga. Dom hade haft superkul, och lekt musten ur varandra. Världens Bästa Mormor <3 David sov mestadels av shoppingrundan,  & när han var vaken så var han (otroligt nog) nöjd & glad:) Pappan & jag mös runt & hade det bra :)

For hem, la Saga för hennes lur.
Plockade upp alla saker & sonade lite.
Sen kom Robban & fikade, min Äldsta bror & hans son kom förbi dom med, vi fikade lite, tog igen lite tid,och hade det mysigt med barnen. Morbror Jonas är en riktigt lekgubbe :) Sen fick Robban ta barnen, medans vi andra knatade ut & plockade fram spjälsängen dom får låna av oss. Sen tackade & bockade dom för sig :) Mkt trevligt att träffa dom en stund. In igen, leka med barnen,& jag & Saga klädde granen (jag vet, alldeles för tidigt, men det KLIADE i fingrarna!!!) Saga har vi köpt en egen liten minigran till, som så prydligt står i hennes rum :) Sen hade vi fredagsmys med lite chips & must. Sen var det dax att natta barnen. Gick smidigt. 

Sen fick jag ett ryck & bakade lussekatter.
Med mandelmssa i & vit choklad över,  supersmarrigt.

Nu sitter jag här i soffan & känner att jag blir mer & mer förkyld..
Svider som fan i näsan & har nyst ca 8 ggr på 10min, halsen börjar ömma & huvudet börjar dunka :( Helt sjukt, för 2 timmar sen mådde jag prima, och nu mår jag mindre prima, VILL INTE BLI SJUK, men vad annars, David måste ju smitta nån;) haha!

Imorgon ska vi på kalas för Kevin i Alunda :)
Ser verkligen fram emot det & hoppas verkligen inte att jag blir sämre nu ,
& att natten med David blir lugn.

Nääh, ta en alvedon & lite näs-spray.
Sen ska jag krypa ner bredvid maken min.


hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: