Måndagen den 2.a November 2009



att Saga brukar "testa mina gränser", är jag rätt van vid nu, men fasiken vad tufft det är när BÅDA barnen har en HATAMAMMAdag :( nej, dom hatar mig inte, men ni fattar. Båda är missnöjda, och gnälliga, inget hjälper.. Dom ggr jag har setat vid datorn idag så har jag haft David i famnen & Saga i knät, så det är INTE därför dom är som dom är, ifall nån skulle få för sig att skriva något sånt spydigt!!!Försöker få barnen att sova middag i skrivande stund, och ja.. Saga springer ut & in på sitt rum, David vägrade ligga i vaggan, bara skrek, så nu ligger han i vagnen, där ligger han & snackar just nu. Men hoppsan, nu vart det tyst från Sagas rum :/ hmm "håller tummarna stenhårt", David snackar fortfarande, men han är nöjd iallafall :) Vi har satt upp babygungan ute nu, så jag tror att när barnen sovit (om dom somnar) så går vi nog ut & leker, så kan David få premiärgunga :) Trotsar blåsten & hoppas att solen ska tränga igenom molnen kanske?! jaja, vi får se, mitt humör är inte på topp direkt.

hmm, undra om jag hinner få i mig en kopp kaffe innan David blir flyförbannad kanske?
"skyndar mig ut i köket"

tjiiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: