Måndagen den 2.a November 2009


Ok, nu är David vaken, han sov iallafall 45min, och har precis skött magen, det gjorde han imorse med iof men kanske var de det som klämde, för han är mkt gladare nu. Saga sover fortfarande & jag hoppas hon sover minst 30min till, för annars orkar hon inte hålla sig vaken till sju.. man känner sina löss!

Jag har iallafall hunnit dricka några koppar kaffe, vikt tvätt & laddat en ny maskin.
Usch vad seg jag är alltså, tar på krafterna att vara småbarnsmamma, tur att det ändå är det BÄSTA som finns. För hur utmattad & less jag än kan vara, så kan jag inte bli lyckligare, visst är det sjukt?

Pappan & Saga ska få  stekt fläsk, stekt ägg & stekt potatis till middag.
Mkt stekt ;) haha. aah, men dom kommer att bli nöjda iallafall :) David får sin dagliga portion banangröt, och jag får min dagliga shake ;) Känner mig sjukt motiverad nu, för imorse visade vågen - 5 kg på 9 dagar! Är jätteglad, och vill bara fortsätta. Det är inte ens jobbigt längre, det är ju min vardag som jag har kommit in i. Och sen gör jag ju situps dagligen, och lite utfall & några armhävningar! Saga tycker det är superkul när jag gör det, och försöker göra likadant, där kan man snacka om att få stöd av sin familj ;) haha <3

Imorgon ska Saga på dagis, välbehövligt för henne, tråkigt för mig!
Tur att jag har David som håller mig sällskap då iallafall.
Hoppas på att hinna pyssla lite hemma då.

har bestämt att jag SKA gå ut med barnen när Saga vaknat & fått något i magen.
inga undanflykter nu MammaBulln!


nu ska jag lägga mig på golvet & busa med David!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: