Måndagen den 9.e November 2009





För jag har bakat bullar ;) haha
Går väldigt bra med dieten, men fick sånt bullsug, så jag & Saga slängde ihop en sats bullar i eftermiddags. Man måste få unna sig ibland. Plus att det är trevligt att ha i frysen ifall man skulle få besök :) Har faktiskt smällt i mig TVÅ st redan, och dom var såå sjuuuukt goooda!!! Duktiga jag & Saga :) Dagen har flytit på kanonbra. Efter att barnen vaknat från sina lurar så tiggde vi kaffe av barnens farföräldrar. Väldigt trevligt, och barnen levde rövare, som vanligt. Efter det gick jag hem med barnen, värmde på ravioli till familjen. och efter middagen så for PappaBulln & MiniBulln ner till ica & handlade de sista ingredienserna som fattades till bullbaket!  Seb bakade vi, nattade barnen & sen har jag inte gjort ett skit.

Saga är sjukskriven imorgon, i förebyggande syfte.
Hon har inte haft ont i öronen idag, men vill ha henne hemma imorgon ifall att lixom.
Man vet ju aldrig, kalla mig hönsmamma, i dont care, mina barns hälsa går före allt annat!
Så jag har bägge barnen hemma imorgon, OCH massa bullar, ifall nån skulle vara sugen ;)
Och imorgon när Pappan har kommit hem från jobbet så ska vi över till min bror & fira honom, han fyller år på onsdag nämnligen, men är inte hemma då, så vi firar honom imorgon :) Passar oss kanon, för Pappan jobbar ju sent på onsdag, och hade då missat kalaset :)

nääh, ska ta en dusch nu, sen glo en liten stund till på tv.
känner mig trött, trött, trött.. som VANLIGT!


puss på er!!!
Vanja

Mmmmm Bullar :) mums mums :) Puss

PUBLICERAT DEN 2009-11-09 KLOCKAN 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: